מהו טשטוש בטיפולי שיניים לילדים?

זה נורמלי שילדים ופעוטות קטנים יפגינו חששות ופחדים לפני ביקור אצל רופא שיניים. חששות אלו עשויים לנבוע כתוצאה מעצבנות כללית או מזיכרון של חוויה קודמת. לכאן או לכאן, רופאי שיניים שעובדים עם ילדים על בסיס קבוע, צריכים להיות מסוגלים לתת מענה גם לילדים המפתחים חרדה דנטלית, באמצעות טכניקות ושיטות שיעזרו להם לשמור על קור רוח, ובמטרה להפוך את החוויה להרבה יותר חיובית עבורם.

מהן הדרכים להרגיע ילדים בעת הביקור אצל רופא השיניים?

כהורים אתם ודאי יודעים שהביקור אצל רופא השיניים עשוי לגרום ללחץ וחששות אצל ילדים. לכן השלב הראשון הוא למצוא מרפאת שיניים שמתמחה בטיפולי שיניים לילדים ויש לה את כל הטכניקות, הניסיון והכלים אשר מאפשרים להרגיע את הלחצים ולהפחית את הפחדים.

ילדים שחשים חרדה דנטלית עשויים להתפתל ולזוז בכסא, לצרוח או לבכות או להתנהג באופן שעשוי להקשות על הצלחת הטיפול. כדי להבטיח שהילדים יירגעו, יהיו נינוחים וישתפו פעולה ועל מנת להבטיח שהחוויה תהיה כמה שיותר חיובית עבורכם, רופאי שיניים לילדים נוקטים בצעדים הבאים:

יצירת סביבה רגועה

מרפאת שיניים שמתמחה בטיפולי שיניים לילדים קודם כל תיצור עבורכם סביבה טיפולית כמה שיותר רגועה, ונטולת מתחים החל מרגע הכניסה והקבלה למרפאת השיניים ותוך כדי הטיפול. מרפאת שיניים לילדים לרוב כוללת צעצועים ומשחקים לילדים, על מנת להסיח את דעתם בזמן ההמתנה לתור שלהם, כאשר חדר הבדיקות מעוצב גם הוא בצורה ידידותית לילדים.

גישה לעולם הילדים

במרפאת שיניים לילדים עובדים רופאי שיניים מומחים אשר הופכים את כל הפרוצדורה הרפואית להרבה יותר ידידותית לילדים. ההתנהלות באה לידי ביטוי בהמון היבטים, החל בשפה ובהצגת המכשירים, דרך מתן הסברים ברורים הנוגעים לתהליך שמסייעים להפחית מתחים, ועד שמירה על אווירה קלילה ונעימה לאורך הטיפול, שמשדרת לילדים שהם בידיים טובות ושאין להם ממה לחשוש.

טיפולים בטשטוש

במידה והילדים אינם משתתפים פעולה בשום מצב, או שישנם קשיים מנטליים או פיזיים המקשים על הילדים לשבת לזמן ממושך, רופאי השיניים בעלי ההכשרה המתאימה לכך יכולים להשתמש בחומרי טשטוש. השימוש בחומרי טשטוש מוכר בשם סדציה, וזו אפשרות כדאית כאשר השיטות האחרות אינן עובדות. ישנן כמה אפשרויות לטשטוש במהלך הטיפול, כאשר המשותף לכולן זו העובדה שמשתמשים בחומרי הרגעה, בין אם על ידי גז צחוק ובין אם באמצעות זריקה.

טשטוש בטיפולי שיניים לילדים זו אפשרות מאוד יעילה, אשר יכולה לעזור לילדים לעבור את הטיפול ללא כאב או תחושת אי נוחות, מה שיגרום לחוויית הטיפול שלהם להפוך להרבה יותר חיובית.

לסיכום

למרות שילדים רבים מתמודדים עם חרדה דנטלית, מרפאת שיניים מקצועית יכולה לעזור להם להרגיש יותר בנוח במהלך הביקורים על ידי שימוש בטכניקות כמו טיפול בטשטוש.

אם אתם מחפשים מרפאת שיניים מקצועית לילדים שמספקת גם אפשרות לטיפול באמצעות סדציה או הרדמה מלאה, הגעתם למקום הנכון. מרפאת השיניים של ד”ר מרוות חורי מתמחה בטיפולי שיניים לילדים ובני נוער, ויש לה את כל הכלים והטכניקות שיאפשרו לילדים להרגיש כמה שיותר בנוח לאורך הטיפול, לצד הידע, הניסיון והטיפול האישי, המקצועי והמסור.

לפרטים נוספים או לתיאום בדיקה, מוזמנים ליצור קשר או להשאיר פרטים באתר ונציג מטעמנו יחזור אליכם.

טשטוש בטיפול שיניים לילד