כתרי זירקוניה לשיניים של ילדים

זירקוניה אולי נשמע כמו חומר שתמצאו בחנות תכשיטים ולא במרפאת שיניים, אך בפועל, זהו חומר שהפך להיות אחד החומרים הפופולריים ביותר עבור טיפולי שיניים מסוגים שונים. למעשה, נעשה בו שימוש כבר יותר מחצי מאה. 

אז מה כל כך מיוחד בכתרי זירקוניה? ריכזנו לכם כמה מהפרטים החשובים. 

כתרי זירקוניה לשיניים – מה זה בדיוק?

כתרי זירקוניה לשיניים מיוצרים מזירקוניום דו חמצני, שזהו חומר קרמי אבקתי בצבע לבן. התכונות הקרמיות שלו, כמו גם חוזקו של חומר זה באופן כללי, הופכים אותו לאידיאלי עבור כתרים בשיניים  ביחס לכתרים שעשויים ממתכת שהם בשימוש נפוץ בקרב ילדים. 

יתרונות כתרי שיניים מזירקוניה

  • כתרים ללא מתכת – זירקוניה נמצא בשימוש רפואי כבר שנים רבות, והוא הרבה יותר מתאים לגוף מבחינה ביולוגית לעומת מתכות. הסיכוי שרקמת השן תדחה את הכתר קטן מאוד. 
  • אסתטיקה טובה יותר – הצבע הלבן של הזירקוניה משתלב נפלא עם השיניים הטבעיות, בניגוד לכתרים ממתכת שבולטים יותר לעין ופוגעים באסתטיקה של הפה, מה שמשפיע על הדימוי עצמי וההרגשה של הילד בכל חיוך. 
  • חומר חזק – הזירקוניה הוא חומר חזק ולכן הוא בחירה מצוינת ועמידה. השיניים מפעילות כוח רב בעת נשיכה ולעיסה וכאשר החומר אינו חזק מספיק הוא לא יעמוד בלחץ ועשוי להיסדק או להישבר. 

למה לצפות במהלך הטיפול אצל ילדים?

בשונה מטיפול שיקום השיניים אצל מבוגרים שמסתיים בשתי פגישות, שבראשונה רופא השיניים יכין את השן, יקח מידה לשן שישלח למעבדה, וידביק כתר זמני. במעבדה הטכנאי מכין כתר זירקוניה לשן שהרופא מדביק במפגש השני. אצל ילדים התהליך מתנהל אחרת. לילדים אין בד”כ סבלנות ושיתוף פעולה לכן השאיפה היא לסיים את הטיפול במפגש אחד, לכן משתמשים בכתרי זרקוניה מוכנים מראש אשר מתאים הרופא לפי גודל, סוג, וצורת השן. כך שהילד יקבל כתר לבן אסתטי ויפה גם על שן חלבית.

במרפאת השיניים של ד”ר מרוות חורי מבצעים ומתמחים בכתרים בשיניים לילדים ונוער

במרפאת השיניים של ד”ר מרוות חורי לילדים ונוער, הממוקמת בחיפה, בצפון הארץ, מתמחים בכתרי זירקוניה לשיניים לילדים, שכן זו אופציה פופולרית, אמינה ועמידה לאורך זמן. 

באמצעות כתרי זירקוניה אנו מסוגלים לשמור על המבנה והמראה הטבעי של השיניים אצל כל ילד וילדה, לשקם את הפה ולהבטיח שהחיוך של ילדיכם יישאר הכי בריא וטבעי שרק אפשר!

לפרטים נוספים או לתיאום תור, מוזמנים ליצור איתנו קשר או להשאיר פרטים באתר ונשמח לחזור אליכם!

כתר בשיניים לילדים